Наша адреса:
Дніпро, вул. Лазаряна, 3
ОБЕРІТЬ МОВУ
з 9:00 до 18:00

Ремонт гідроблоку АКПП у Дніпрі

У цьому матеріалі докладно розповімо про ремонт гідроблоку. Матеріал частково перегукується зі статтею про очищення гідроблоку від зашлакованості, але буде більш детальним та детальним. Ми опишемо можливі неполадки з клапанами та соленоїдами, розповімо про те, що призводить до поломок цього вузла, і як відбувається ремонт гідроблоку АКПП у найпопулярніших автомобільних брендів.

 Записатися в автосервіс 

Що є у гідроблоці, крім каналів?

Крім каналів, які можуть забиватися, в гідроблоці можуть стояти механічні клапани, що відкриваються при певних навантаженнях, електричні клапани - соленоїди, що відкриваються за командами пристрою, що управляє, або система може бути поєднаною - тобто складатися одночасно з механічних клапанів і соленоїдів. Сам вузол досить надійний і розрахований на термін служби всього автомобіля, але рваний режим руху та недотримання основних правил експлуатації автомобіля може вивести його з ладу.

Часта причина, що веде до ремонту гідроблоку – некоректна робота ЕБК. Давайте зупинимося на ній докладніше.

Усією роботою гідроблоку керує ЕБК (електронний блок керування). Саме він відкриває соленоїди у потрібному порядку та виконує записані алгоритми в тих чи інших умовах роботи двигуна. Якщо ЕБК починає працювати некоректно, то першим на собі це відчуває саме гідроблок – клапани починають відкриватися не так, як має бути за ситуацією. Через це коробка "пинається" і не включає потрібні передачі. Причинами помилок електронного блоку управління можуть стати:

  • різка зміна напруги бортової мережі автомобіля;
  • механічне пошкодження;
  • постійна вібронавантаженість;
  • висока температура роботи (зазвичай це буває під час перегріву АКПП).

Якщо неполадка йде з боку ЕБК, все може виглядати, ніби вередує гідроблок, але його зняття, чищення, перевірка та зворотне встановлення не зможуть вирішити проблему. Саме тому ми рекомендуємо у разі некоректної роботи АКПП звертатися до професійного автосервісу, а не розбирати половину автомобіля, сподіваючись знайти та усунути поломку в тому вузлі, в якому її немає.

Як проводиться ремонт гідроблоків різних автомобілів на СТО PLATINUM SERVICE?

Саме ремонт ручної і автоматичної коробок передач – один із провідних напрямів діяльності техцентру. Тому гідроблоків через наші руки пройшло стільки, що неможливо порахувати. Давайте перерахуємо основні та найпоширеніші.

Volkswagen

Ремонт гідроблоку АКПП aisin 09g, що встановлюється на такі авто як Skoda Octavia, Audi A3, Audi A4 нам добре знайомий, тому що вузол чутливий до якості робочої рідини ATF.

aisin_09g

В іншому ця автоматична коробка передач 09G (до речі, перша у світі шестиступінчаста) зарекомендувала себе як надійний агрегат, який легко проходить у міських умовах 150-200 тис. км. Після закінчення цього терміну можуть розпочатися невеликі проблеми. З боку гідроблоку це виглядає як «стусани» при перемиканні з першої на другу, і з другої на третю, а також жорсткий перехід між режимами R і D. Причому ці біди починають турбувати тільки після руху в пробці. Але аварійний режим коробка не переходить, помилок в пам'ять електронного блоку управління не записує. Ремонт гідроблоку АКПП 09g в СТО «Platinum service» зазвичай проводиться за технологією Sonnax, з обов'язковим наступним регулюванням на гідравлічному стенді.

Стара автоматична чотириступінчаста фольксвагено/аудюшна коробка 01м має поширену проблему - неможливо включити 4 передачу. Причина лише в ЕБУ, який контролює гідроблок. У сам гідроблок встановлено 7 соленоїдів, проблемний із них – соленоїд муфти блокування. Ремонт гідроблоку АКПП 01м полягає найчастіше у заміні датчика швидкостей та джгута проведення соленоїдів. Якщо періодично промивати цей вузол від фрикційного осаду та змінювати розхідники, він може служити майже вічно.

Ремонт гідроблоку АКПП 5нр19 ми проводимо частіше, в першу чергу через солідний вік цього агрегату.

5p19

Коробка почала встановлюватися на Audi в середині дев'яностих, потім почала використовуватися на Volkswagens (як передньо-так і повнопривідних), а потім її стали ставити і на БМВ, і навіть на легендарний Porsche 911 Carrera. Так вийшло, що відмінні автомобілі вибрали відмінну коробку. Ресурс у АКПП великий, і їй нічого не страшно, крім олійного голодування. Із гідроплитою проблеми бувають рідко. Найчастіший ремонт гідроблоку АКПП 5hp19 полягає в заміні датчика вихідних оборотів, і його внутрішньому очищенню від фрикційного пилу.

TOYOTA

Свого часу японці багато зробили для того, щоб їх автомати були одними з найкращих у світі, нехай не за швидкістю перемикання передач, але за надійністю точно. Автоматична коробка U340-341 не сильно поступається німецьким автоматам AISIN. Вона встановлюється на Avensis, Corolla, Celica та низку інших автомобілів Toyota. Ремонт гідроблоку на АКПП зазвичай викликаний природним зносом, а не виходом з ладу компонентів.

u340

Зі скаргами на ЕБУ U340 до нас звертаються дуже рідко, а гідроблок найчастіше вимагає заміни лінійного соленоїда регулятора та соленоїда блокування гідротрансформатора. У всьому іншому цей агрегат - чемпіон. До речі запчастини та ремкомплекти на нього дуже доступні. Багато власників літніх автомобілів абсолютно дарма не поспішають в автосервіс при виникненні проблем з коробкою - він абсолютно не вдарить по кишені.

Для великих тойот і престижних лексусів із потужними моторами японці використовували коробку u660 у різних модифікаціях, пізніше до неї додалася доопрацьована U760. Японці дуже старанно розробляли ці автомати, щоб нарешті таки надірвати німців, і вони практично не мають недоліків. Окрім одного несподіваного – коробка працює настільки чітко і настільки швидко перемикає передачі, що більшість автолюбителів, які отримали у своє розпорядження такий апарат, починають почуватися Шумахерами. Газ у підлогу з кожного світлофора розробники не могли передбачити, тому у міських гонщиків коробка починає бруднитися гідротрансформатором, а ще в ній вмирає фрикційна накладка муфти блокування. Ремонт гідроблоку АКПП u660 найчастіше полягає в заміні соленоїдів, які перестають працювати коректно, та його супутньому промиванні. Чим віковіший у Вас автомобіль, тим частіше варто змінювати ATF і фільтр - тоді все буде в порядку!

General Motors

Ми вже розглянули європейців та японців, давайте тоді скажемо пару слів і про американців. На культові великі позашляховики CHEVROLET TAHOE та CADILLAC ESCALADE, а також на низку масл-карів, встановлювалися автоматичні коробки серій 6L80-6L90. Щоб перетравлювати велику потужність, їх створювали з великим запасом міцності, тому коробки чесно відходжують термін служби. Однак природне зношування завжди може підкинути неприємності. При ремонті гідроблоку АКПП 6l80 необхідно обов'язково змінювати соленоїди, але при адекватній експлуатації автомобіля та його регулярному техобслуговуванні, ця проблема спливає ближче до трьох сотень тисяч кілометрів пробігу.

6l80

Вибрати хороший автосервіс, чи спробувати все виправити у гаражі?

Повноцінний ремонт гідроблоку АКПП своїми руками практично неможливий. Автовласникам, які хочуть провернути цю справу у своєму гаражі, ми хочемо сказати – без досвіду та спеціалізованого обладнання краще не треба туди лізти, а то потім доведеться викликати евакуатор. Тим більше що за ремонт гідроблоку АКПП ціна на нашому СТО гранично демократична. Скільки коштує ремонт гідроблоку АКПП? Це залежить від того, що в ньому вийшло з ладу, скільки коштуватимуть комплектуючі, наскільки багато потрібних супутніх робіт. Але в будь-якому випадку ціна буде нижчою, ніж на такий же комплекс робіт від наших найближчих конкурентів.

Які ще переваги у PLATINUM SERVICE? Крім перерахованих автомобільних брендів ми обслуговуємо і більшість інших:

  • NISSAN;
  • Mitsubishi;
  • Mercedes;
  • BMW.

Крім того, у нас накопичено великий досвід у ремонті та обслуговуванні таких автомобілів як TESLA і Maserati.

Автосервіс розташований у центрі м. Дніпро (вул. Лазаряна, 3). СТО має лінії найсучаснішого обладнання та програмного забезпечення, а наші майстри не раз підтверджували свою кваліфікацію в ремонті та відновленні найтехнічніших складних автомобілів. При цьому, як згадувалося, ми є прихильниками найдемократичнішої цінової політики. Що б не трапилося з Вашим транспортним засобом, звертайтеся, в «Platinum service» завжди на Вас чекають і допоможуть у будь-якому випадку!

 Записатися в автосервіс