Діагностика авто перед купівлєю
Довіряй але перевіряй! Придбання автомобіля з пробігом може стати лотереєю для покупця – відразу зрозуміти, в якому технічному стані знаходиться транспортний засіб, важко навіть фахівцеві. Сучасний автотранспорт має складний пристрій – це і багатоважільні підвіски, роботизовані коробки передач, і «електронні помічники» водія. Достовірно зрозуміти в якому стані знаходяться ці системи та наскільки вони потребують ремонту, а також що відповідає заявам продавця, а що ні, Вам допоможе діагностика перед покупкою.
У яких випадках слід проводити діагностику?
Діагностика перед купівлею авто обов'язково проводиться в тому випадку, якщо автомобіль «не бюджетний», якщо продавець здається Вам підозрілим, якщо Вас насторожує стан якихось конкретних вузлів або виникають питання щодо їх роботи.
Як проводиться діагностика автомобіля на нашому СТО та що до неї входить?
Повна перевірка авто перед покупкою в автосервісі PLATINUM SERVICE включає такі процедури:
- діагностику двигуна та коробки;
- огляд стану передньої та задньої підвіски;
- візуальний та інструментальний контроль стану лакофарбового покриття;
- комп'ютерну діагностику всіх систем
За потреби проводяться і додаткові перевірки.
Діагностика двигуна та коробки
У двигуні наші майстри-діагности перевіряють тиск у циліндрах, їх ступінь зносу, роботу клапанів та компенсаторів, встановлення ременя ГРМ, кут випередження запалення, ступінь наповнення циліндра на впуску, протитиск каталізатора. За допомогою омметра та мультиметра проводиться огляд форсунок. Загалом у списку перевірки двигуна знаходиться близько 20-ти операцій, провівши які майстер може з точністю сказати, в якому він стані.
Перевірка КПП авто на СТО перед покупкою проводиться комп'ютерним та механічним методом. Щоб вам найближчим часом не довелося робити ремонт КПП, перевіряються:
- знос зубів шестерень;
- порушення кріплення до кузова коробки;
- знос шліців муфт синхронізаторів;
- знос вилки перемикання;
- несправність підшипників вторинного веденого валу.
При виявленні неполадок можуть проводитись додаткові тести
Огляд та діагностика елементів підвіски
Якщо на старих автомобілях (з нерозрізними балками мостів) перевірка підвіски полягала в кількох тестах, то сучасні багатоважільні системи, що налаштовуються, мають таку складність, що і їх діагностика ніяк не може вважатися простою процедурою. У підвісці та ходовій частині перевіряються:
- шарніри;
- пильовики;
- сайлентблоки;
- кермові тяги;
- пружини;
- амортизатори;
- підшипники;
- кермові наконечники, рейка;
- стабілізатори.
Ці вузли та механізми тестуються на наявність люфтів та механічних пошкоджень. Виявляється їх залишковий ресурс та ефективність роботи. Комп'ютерна діагностика підвіски проводиться на стенді, що імітує роботу на дорозі. Кульові опори та сайлентблоки додатково перевіряються люфт-детектором. Візуальний огляд елементів майстер проводить підйомник. У деяких випадках доводиться додатково перевіряти автомобіль у реальному русі дорогою, спільно з майбутнім господарем.
Чому в«Platinum service» послуга перевірки авто перед покупкою приділяє діагностиці підвіски так багато уваги? Тому що капітальний ремонт ходової частини чутливо вдарить по кишені, а також на деякий час позбавить можливості пересування. Але найголовніше – від стану підвіски багато в чому залежить безпека, Ваша та пасажирів.
Перевірка лакофарбового покриття
Перевіркою товщини лакофарбового покриття можна дізнатися, чи автомобіль не побував в аварії. Така діагностика авто перед покупкою у Дніпрі проводиться не на кожному СТО. Наш співробітник починає огляд з одного крила і рухається периметром автомобіля. Кожен кузовний елемент перевіряється в трьох різних точках щоб отримати максимально коректні дані. Перевищення товщини покриття говорить про те, що деталь була у ремонті та перефарбовувалася.
Перевищення товщини на 50 мкрн свідчить, що елемент кузова отримав подряпини ЛКП, після чого був акуратно перефарбований і покритий лаком, у цьому випадку покупець не має особливої причини для занепокоєння. При перевищенні на 300-500 мкрн вже є привід замислитись – деталь явно отримувала удар, що не пройшов безслідно. Таке збільшення говорить про те, що проводилася рихтування та шпаклівка елемента. При перевищенні на 1000 мкрн від придбання автомобіля варто відмовитись – швидше за все, було глобально пошкоджено кілька елементів. Метал кузова отримував у минулому дуже сильні ушкодження.
Комп'ютерна діагностика
Комп'ютерна діагностика автомобіля – це процес, при якому відбувається читання кодів можливих несправностей на основних вузлах, стирання цих кодів та подальша їх корекція». Хотілося б відзначити, що при цьому мало видалити помилки, що накопичилися, з бортових систем автомобіля. Головне – це з'ясувати їхні причини. При іншому підході комп'ютерна діагностика автомобіля перед покупкою просто викинуті на вітер гроші. Помилки з'являтимуться з часом дедалі частіше.
Комп'ютерна перевірка авто перед покупкою в Дніпрі на сто «Platinum service» проводиться за принципом - "Зчитування помилок не діагностика, стирання помилок не ремонт". Наші діагности – це висококваліфіковані спеціалісти, які розуміють принципи роботи датчиків. Після проведення процедури Вам вкажуть, які вузли та виконавчі механізми автомобіля, що купується, найближчим часом потребуватиме ремонту. Передпродажне видалення минулим господарем всіх помилок з бортового комп'ютера не дозволить йому замаскувати проблеми, якщо такі будуть.
Що вам дає така перевірка?
Найголовніше - застереже від придбання автомобіля, що не відповідає своїй вартості, і збереже Ваші фінанси. Також перевірка авто на СТО дасть підґрунтя для проведення аргументованого торгу з продавцем. Ви розумітимете реальний стан автомобіля і матимете на руках папери з експертним висновком, які це підтверджують.
А якщо зробити все самостійно?
Якщо Ви впевнені у своїй кваліфікації, якщо у Вас великий стаж водія і є досвід ремонту авто своїми руками, то можлива і самостійна автодіагностика перед покупкою. Слід розуміти, що самостійна діагностика автомобіля це ризик, і він тим більше, чим дорожче авто, що купується.
Діагностику авто самому слід проводити за таким алгоритмом:
- перевіряються документи, звіряється номер кузова під капотом, у салоні та номер двигуна;
- перевіряється кузов – особлива увага приділяється рівномірності стиків та зазорів, підозрілі ділянки додатково можна перевірити за допомогою слабкого магніту (він не триматиметься на металі, якщо під фарбою товстий шар шпаклівки);
- у салоні перевіряється вся електрика та стан підлоги під килимками, якщо там мокро – це привід насторожитися;
- У підвісці перевіряються люфти на колесах, сліди течі на амортизаторах, цілісність пильовиків;
- двигун перевіряється на наявність потік олії, шланги на еластичність, горловина для заливання олії на відсутність іржі.
Щоб далі самостійно зробити діагностику автомобіля перед покупкою, слід вже при працюючому двигуні перевірити відсутність слідів масла в димі з вихлопної системи – в плюсову суху погоду диму з вихлопної труби практично не повинно бути видно. У русі обов'язково перевіряється робота коробки передач, зчеплення та рульове управління (машину не повинно вести убік при відпущеному кермі). Можна перевірити двигун і за відповідністю реального часу розгону авто до 100 км/год із зазначеним виробником – це покаже його реальний стан та знос.
За запропонованими тестами повністю зрозуміти технічний стан автомобіля Ви не зможете, але з більшою ймовірністю убезпечите себе від придбання «відвертого мотлоху».
Проводити перевірку на СТО чи зробити самому?
Багато залежить від вартості та рівня автомобіля. «Дедушкину класику», яка простояла останні чверть століття в гаражі, а раніше нещадно експлуатувалась у найскладніших умовах можна взагалі не перевіряти. Там і так проблем буде більш ніж достатньо. Але якщо Ви купуєте хороший автомобіль з відносно невеликим пробігом, у хорошому стані і платите за нього відповідну суму, то діагностика авто перед покупкою в Дніпропетровську на СТО «Platinum service» буде розумним рішенням. У будь-якому випадку, процедура або заощадить Вам солідну суму, або допоможе придбати якісний транспортний засіб, який радуватиме не один рік!