Ремонт автоматичної коробки перемикання передач
Автоматична трансмісія вважається найпопулярнішою на сучасних автомобілях. У машинах з автоматом немає потреби в педалі зчеплення, і старт машини з місця перетворюється на відпочинок, а не на складний маневр для водіїв з мінімальним стажом водія. Але при цьому, ремонт коробки автомат є більш складною та дорогою процедурою.
Принцип роботи та влаштування АКПП
Якщо в механічній КПП використовується традиційний зубчастий момент передачі, коробка автомат працює на основі планетарного редуктора. При цьому двигун безпосередньо з'єднаний з трансмісією за допомогою гідравлічної муфти, яка передає зміни далі до несучої осі. Перемикання швидкостей відбувається шляхом передачі сигналів з датчиків ЕБУ і згодом на гідравлічну муфту. Розуміння пристрою роботи вашої трансмісії може запобігти поломці та подальшому ремонту АКПП.
Ціни на ремонт АКПП
Діагностика АКПП | 500 грн |
Заміна олії | 350 грн |
Заміна олії з фільтром | 700 грн |
Ремонт варіатора | от 8100 грн |
Ремонт PowerShift | от 5400 грн |
Ремонт DSG | от 5400 грн |
Заміна зчеплення | от 16200 грн |
Ремонт гідротрансформатора | от 2700 грн |
Ремонт гідроблока | от 2700 грн |
Ремонт масляного насосу | от 2200 грн |
Ремонт соленоїдів | от 1080 грн |
Установка додаткового фільтра | 2700 грн |
Поради щодо правильної експлуатації
Для грамотного догляду та експлуатації свого транспортного засобу ми рекомендуємо ознайомитися з переліком того, чого робити не варто. За статистикою ремонт коробки потрібний саме після дій водія, а не через натуральне зношування деталей.
1. Не перемикайтесь на нейтральний хід під час їзди.
При зворотному перемиканні відбувається різке гальмування (схлопування) фрикційних кілець і механізму необхідно заново синхронізувати швидкість обертання. Це небезпечно, якщо на нейтральному ходу заглухне двигун - керування заклинить, і машина стане практично некерованою.
2. Не перемикайтеся на задній хід, доки машина не зупинилася повністю.
При русі вперед динамічна перебудова механізму трансмісії передбачена її пристроєм, але при перемиканні на задній хід відбуваються значні зміни в структурі. Автоматичні коробки погано реагують на таке струс, грубе перемикання з переднього на задній хід зрештою може зробити механізм непридатним для ремонту.
3. Не стартуйте з нейтрального ходу.
Не варто активувати двигун на нейтральному ході, а потім різко перемикатися на швидкість. Так відбувається сильне навантаження на гідротрансформатор, який дуже швидко зношується у такому режимі.
4. Не перемикайте поспіль з нейтрального ходу на швидкість і назад кілька разів поспіль (наприклад, у пробці).
При цьому активно задіяний ремінь гальма всередині коробки передач та фрикціони, які дуже швидко зношуються таким чином.
5. Не перемикайте режим паркінгу, поки машина повністю не зупинилася.
У режимі паркінгу шестерні блокуються за допомогою гачка, який може бути обламаний у такому разі.
Як зрозуміти, що АКПП несправний?
Є кілька ознак, які допоможуть визначити несправність коробки автомат самостійно:
- виття і дзижчання всередині коробки, брязкіт;
- автомобіль буксує чи рухається;
- автомобіль не рухається ні назад, ні вперед;
- немає поштовху при перемиканні передачі;
- відсутній магістральний тиск.
Якщо ж ви визначили поломку АКПП і вам потрібна допомога в її усуненні, ремонт ми рекомендуємо довірити нашим професіоналам на СТО «Platinum service» у місті Дніпро.