Наша адреса:
Дніпро, вул. Лазаряна, 3
ОБЕРІТЬ МОВУ
з 9:00 до 18:00

Тюнінг підвіски

На СТО «Platinum service» проводять не тільки діагностику ходової частини та її ремонт, а й точне налаштування, а також поліпшення. Більшість автовиробників при розробці ходової завжди змушені йти на компроміс між рівнем технологічних рішень і загальною вартістю авто, але якщо Ви бажаєте підняти характеристики керованості свого транспортного засобу, тюнінг підвіски може значно змінити сприйняття автомобіля. Комфортність пересування по нерівних дорогах, відмінну курсову стійкість і керованість, відсутність акустичних шумів і навіть швидке гальмування - ось те, що забезпечує підвіска автомобіля з добре підібраними компонентами. Саме так можуть її налаштувати спеціалісти нашого сервісу.

У якому разі доводиться лізти у підвіску?

Ми не розбиратимемо крайні категорії, такі як будівництво гоночного вузькоспеціалізованого автомобіля, а розберемо ті варіанти, коли тюнінг підвіски автомобіля дійсно необхідний у побуті, і відразу спробуємо розібратися, що взагалі варто вважати тюнінгом.

Як має працювати хороша підвіска? Вона за будь-яких умов повинна підтримувати щільний контакт автомобільного колеса з дорожнім покриттям, а при проїзді нерівностей не передавати їх на кузов. У автомобілях бюджетного та середнього цінового сегмента буває добре помітно, що виробник вибирає ті технологічні рішення, які здешевлюють виробництво, але не покращують технічні характеристики. Давайте розберемо це на прикладі підвіски Daewoo \ ЗАЗ Lanos - він є типовим варіантом бюджетного авто з усередненими на всі випадки життя характеристиками.

Передня підвіска Ланос незалежна, важільно-пружинна зі стійками Макферсон, нижніми поперечними важелями та стабілізатором поперечної стійкості. Задня підвіска напівнезалежна, важільно-пружинна з гідравлічними амортизаторами і поздовжніми важелями, пов'язаними між собою поперечною балкою, додатково додатково встановлений стабілізатор поперечної стійкості. Здавалося б - конструкція дуже проста, і змінити в ній нічого не вийде, але навіть встановлення більш щільних і жорстких пружин змусить автомобіль йти дорогою як рейками (але при цьому передавати на кузов кожну нерівність). Якщо тюнінг підвіски Ланос робити на нашому СТО, то власникові автомобіля буде запропоновано кілька варіантів, різних за вартістю. Оптимальним для такого авто буде встановлення енергоємних газомасляних амортизаторів та регульованої розпірки на передні стійки. Варіант бюджетний, але він вже дозволяє зменшити «фірмову» ланосівську валкість у поворотах та збільшити жорсткість кузова. Схожу схему передбачає і тюнінг підвіски Соляріс (як і всіх недорогих міських компактних і сімейних авто).

Варто розуміти, що це лише початковий ступінь покращення характеристик підвіски – межі досконалості керованості немає, і якщо Ви коли-небудь вирішите встановити на старий авто, що дістався у спадок від дідуся, пневмопідвіску, то фахівці «Platinum service» із задоволенням візьмуться за реалізацію такого цікавого проекту.

Окремо про позашляховики

Ті автомобілі, які можуть експлуатуватися поза асфальтом, розроблялися таким чином, щоб їх підвіска могла пережити їзду по великих нерівностях, але при цьому дозволяла тримати прийнятну курсову стійкість при пересуванні на трасі та в місті. Власники «джипів» чітко діляться на два табори – одні хочуть покращити поведінку авто на асфальті, інші – на бездоріжжі. Першим необхідно ставити короткохідні жорсткі амортизатори, другим навпаки, збільшувати хід підвіски до граничних значень.

Цікаво, наскільки різним може бути підхід навіть до однієї моделі позашляховика. Наприклад, тюнінг підвіски Гелендваген у нашому сервісі в одному випадку робить його керованість точною та філігранною як у спорткара (для цього може встановлюватися активна підвіска, що змінює характеристики залежно від швидкості, або механічна з компонентами від його спортивного побратима Mercedes G63 AMG). У другому випадку можуть встановлюватися бортові редуктори та подовжені посилені пружини – такий автомобіль без проблем переїжджатиме дерева, що впали, і штурмувати косогори. Точно за такими ж принципами проводиться тюнінг підвіски Прадо 150 від Toyota, і підвіски Паджеро 4 від Mitsubishi.

Окремо варто розглянути тюнінг підвіски Рено Дастер. Справа в тому, що цей автомобіль проектувався спочатку як найбюджетніший із кросоверів. Тому запасу міцності рамних джипів у Duster немає, а значить і ходовий тюнінг слід проводити акуратно. Особливо якщо він спрямований на покращення прохідності. Варто зауважити, що рідні стійки і пружини Дастера мають достатню енергоємність, і посилення пружин підвіски йому не потрібно. Прохідність можна підняти установкою проставок для збільшення кліренсу, а в «екстремальному» варіанті – зняттям стабілізаторів поперечної стійкості.

Якщо підвести підсумок по «пройдисвітам», то тюнінг підвіски позашляховиків дозволяє або робити з них слухняні керму великі спорт-універсали, або брутальну спец-техніку, що обертає свої колеса в розкісній жижі місць, далеких від цивілізації.

Технологія процесу тюнінгу на нашому СТО

Найпростіший варіант тюнінгу – це встановлення пружин та амортизаторів із покращеними характеристиками. При цьому, чим жорсткіша така зв'язка - тим краще керованість і менше комфорт. Чим м'якша підвіска, тим вища комфортабельність, але рух на високих швидкостях стає скрутним. Максимальних результатів можна досягти при встановленні регульованих та газонаповнених систем. Вони набагато стабільніше ведуть себе на високих швидкостях, і при цьому забезпечують достатній комфорт під час руху з малою швидкістю.

Для любителів влаштовувати перегони від світлофора до світлофора скажемо, що спортивна підвіска автомобіля передбачає мінімальний ступінь свободи. Однак у нашому центрі «Platinum service» і тут можна знайти компроміс – майстри можуть встановити жорсткі амортизатори, але зі збільшеним ходом. Подібні рішення зазвичай практикуються у ралійному спорті. Такий тюнінг амортизаторів дозволить Вашому авто чудово керуватися, але дорожні нерівності і люки, що виступають, перестануть «вибивати його з колії».

Наступний ступінь тюнінгу – заміна сайлент-блоків. Це не дає такого помітного ефекту, як робота з підбором амортизаторів, але забезпечує певне демпфування підвіски (здатність її протистояти коливанням коліс після проїзду нерівностей). В екстремальному варіанті сайлент-блоки замінюються сферичними жорсткими шарнірами.

Наступна робота з тюнінгу підвіски, яку Вам може запропонувати наше СТО – заміна стабілізаторів поперечної стійкості. Для позашляховиків їх можна послабити чи прибрати зовсім, а для міських авто навпаки – посилений чи здвоєний стабілізатор дозволить зменшити крени на швидкостях та покращити зчеплення коліс із асфальтом.

Крім перелічених робіт фахівці «Platinum service» можуть провести і тонке налаштування всієї системи. Після процедур з покращення підвіски дорожній автомобіль радуватиме Вас нейтральною повертальністю та приємною гострою рульовкою, а позашляховий – покращеною артикуляцією проїзду великих нерівностей.

Підсумки

Сподіваємося, нам вдалося пояснити, як посилити підвіску автомобіля та покращити її характеристики. Зазначимо, що наше СТО є сервісом повного циклу, отже, у нас Ви можете пройти всі види:

  • діагностики - комп'ютерна діагностика, діагностика двигуна, ходової та трансмісії;
  • технічного обслуговування – заміна фільтрів, моторної та трансмісійної олії, гальмівних колодок тощо;
  • ремонту – ремонт КПП, інжектора, гальмівної системи та ін.

Ми розташовані зовсім поруч із центром міста Дніпро, наш сервіс заснований для досягнення максимальної зручності в обслуговуванні клієнтів та гарантує результат робіт. Якщо Вас цікавить будь-яка з перерахованих технічних операцій, а також можливості тюнінгу автомобіля, встановлення автосигналізації та кондиціонера, то звертайтеся до менеджерів сервісу за телефонами, вказаними в розділі «Контакти». Ми цінуємо кожного клієнта і очікуємо Вашого дзвінка!

 Записатися в автосервіс