Шиномонтаж у Дніпрі
Шиномонтаж - "хвора" тема для автомобілістів, незважаючи на те, що пропонується на кожному розі. А тим часом, якісно проводити цю послугу можуть лише великі станції техобслуговування, які мають необхідні лінійки обладнання. Які технологічні операції входять до процедури? Скільки коштує шиномонтаж? Коли та як краще проводити шиномонтаж у Дніпрі?
Прайс на шиномонтаж 2023
Виправлення диска (вручну) | 30 грн |
Зняття/установка датчика тиску | 75 грн |
R12,13,14 (1 колесo) | 80 грн |
R12,13,14 (4 колесa) | 320 грн |
R15 (1 колесo) | 105 грн |
R15 (4 колеса) | 420 грн |
R16 (1 колесo) | 115 грн |
R16 (4 колеса) | 420 грн |
R17 (1 колесo) | 120 грн |
R17 (4 колеса) | 420 грн |
R18 (1 колесo) | 135 грн |
R18 (4 колеса) | 540 грн |
R19 (1 колесo) | 150 грн |
R19 (4 колеса) | 540 грн |
R20 (1 колесo) | 160 грн |
R20 (4 колеса) | 540 грн |
R21 (1 колесo) | 170 грн |
R21 (4 колеса) | 680 грн |
R22 (1 колесo) | 180 грн |
R22 (4 колеса) | 680 грн |
R23 (1 колесo) | 195 грн |
R23 (4 колеса) | 680 грн |
R24 (1 колесo) | 205 грн |
R24 (4 колеса) | 680 грн |
Джип/Мікр R14 (1 колесo) | 90 грн |
Джип/Мікр R14 (4 колеса) | 360 грн |
Джип/Мікр R15 (1 колесo) | 120 грн |
Джип/Мікр R15 (4 колеса) | 480 грн |
Джип/Мікр R16 (1 колесo) | 135 грн |
Джип/Мікр R16 (4 колеса) | 540 грн |
Джип/Мікр R17 (1 колесo) | 145 грн |
Джип/Мікр R17 (4 колеса) | 580 грн |
Джип/Мікр R18 (1 колесo) | 160 грн |
Джип/Мікр R18 (4 колеса) | 640 грн |
Джип/Мікр R19 (1 колесo) | 170 грн |
Джип/Мікр R19 (4 колеса) | 680 грн |
Джип/Мікр R20 (1 колесo) | 180 грн |
Джип/Мікр R20 (4 колеса) | 720 грн |
Джип/Мікр R21 (1 колесo) | 205 грн |
Джип/Мікр R21 (4 колеса) | 820 грн |
Джип/Мікр R22 (1 колесo) | 215 грн |
Джип/Мікр R22 (4 колеса) | 860 грн |
Джип/Мікр R23 (1 колесo) | 225 грн |
Джип/Мікр R23 (4 колеса) | 900 грн |
Джип/Мікр R24 (1 колесo) | 230 грн |
Джип/Мікр R24 (4 колеса) | 920 грн |
Пакет для колес | 8 грн |
Підкачка колес | 10 грн |
Ремонт великим пластиром (R19) | 150 грн |
Ремонт латкою (UP3\4.5\6) | 50 грн |
Ремонт латкою камерною №2 | 40 грн |
Ремонт малим пластиром (TL 110 | 112 | R10) | 100 грн |
Ремонт середнім пластиром (TL 120 | D3 | R15) | 130 грн |
Послуга зберігання шин (4од)(міс) | 160 грн |
Утилізація покришки диска | 5 грн |
Що таке шиномонтаж і як його проходять?
Шиномонтаж є декілька операцій, необхідних для заміни шин і подальшої адаптації коліс до експлуатації. Проводиться він перед зимовим сезоном для зміни літньої гуми на зимову, а після зими проводиться зворотна процедура. Традиційно заміна шин проводиться після досягнення середньодобової температури +7°C.
Комплекс робіт, що входять у хороший шиномонтаж:
- зняття та миття коліс;
- демонтаж старих та монтаж нових балонів з вулканізацією ушкоджень при їх виявленні;
- балансування коліс у зборі (вона потрібна не тільки при шиномонтажі, а й при кожному знятті покришки).
Здавалося б, нічого складного і небезпечно впливає на автомобіль послуги шиномонтажу не несуть, проте неправильне балансування призводить до вібрацій, які швидко виведуть з ладу більшість елементів підвіски. У «Platinum service» чудово це знають і вміють проводити якісний шиномонтаж, але ми перерахуємо основні помилки процедури, які можуть допускати на сервісах, які не дбають про свою репутацію та клієнтів.
Поширені та небезпечні помилки шиномонтажників
Найстрашніше, що може зробити шиномонтажник – скористатися одним потужним домкратом, щоб підняти та відкрутити одразу три колеса (і таке буває!). Для хвилинної економії часу порушується геометрія кузова, і машина втрачає в безпеці і керованості. Нормальний майстер або ставить автомобіль на витяг, або працює окремо з кожним колесом.
Не підписати шини і переплутати їх напрямок обертання, коли йде шиномонтаж – балансування, помилка найпоширеніша. Колеса в автомобілі стоять на своїх місцях, а в міру зношування переставляються певним чином (за рекомендаціями автовиробників). Їхня безладна установка впливатиме і на керованість, і на знос гуми.
Не помити шини та диски – грубе порушення. Навіть 10 г бруду в протекторі вже не дають провести правильне балансування. А неправильне балансування – це биття керма та прискорений вихід із ладу елементів підвіски.
Виконує роботи без захисних накладок. Притискні лапки верстата та монтування на якісному автосервісі захищають спеціальними буферами, які не дозволяють подряпати диск автомобіля під час виконання процедур, але багато майстрів на них заощаджують. Тому найдоступніші ціни на шиномонтаж – це не завжди означає хорошу якість процедури. Подряпини на дисках – явище не найприємніше.
Інші недоліки, які може піднести неякісний шиномонтаж на СТО, перерахуємо коротко:
- використання замість шиномонтажної пасти мильного розчину (або ще гірше відпрацювання);
- накачування неправильного тиску;
- неякісні балансувальні грузики та їх неякісне проклеювання;
- затягування болтів гайковеортом для економії часу;
- балансування не в нуль (аргументується тим, що "5 грам ні на що не впливає").
Все що ми перерахували - це недоліки, які допускаються задля економії часу або через незнання. Часто помилки робляться «по запарку» у розпал сезону, коли цілодобовий шиномонтаж працює без перерв, прагнучи зробити собі прибуток.
Наш сервіс дбає і про репутацію, і про клієнтів, тому працює так, як наказують автовиробники, дотримуючись технічних умов проведення зміни коліс та заміни гуми.
Основні причини звернутися до Platinum Service
Ми утримуємо демократичні ціни на шиномонтаж у Дніпрі без шкоди якості послуги. Досвід майстрів та сучасне обладнання дозволяє проводити цю процедуру не лише якісно, а й швидко. «Platinum service» є техцентром повного циклу, а значить, крім шиномонтажних робіт, Ви можете замовити повний спектр послуг, від встановлення автосигналізації, до ремонту ходової та трансмісії.
Наш шиномонтаж: контакти
Телефон шиномонтажу: +38 (067) 44 777 66 (за цим номером Ви можете дізнатися і вартість шиномонтажу та повний прайс на шиномонтаж);
Наша адреса: Україна, 49000, м. Дніпро, вул. Лазаряна, 3.
Приїжджайте, ми на Вас чекаємо!