Наша адреса:
Дніпро, вул. Набережна Заводська, 82
ОБЕРІТЬ МОВУ
з 9:00 до 18:00

Розвал-сходження

 Працюємо до останнього клієнта 
 Безпечне зберігання Вашого автомобіля 
 Дотримання термінів виконання робіт 
 100% гарантія якості обслуговування 

 Записатися в автосервіс 

Найбільш важливим моментом, який слід часто перевіряти у своєму автомобілі – це розвал-сходження. Погане калібрування сходу та розвалу може спричинити серйозне розбалансування керованої та несучої осі та поставити під загрозу життя водія та пасажирів. Профілактику та перевірку кутового відхилення варто проводити щонайменше раз на півроку при перевзутті, тому що гума має властивість зношуватися і це стає причиною виляння коліс.

Що таке розвал коліс?

Розвалом коліс називається кут відхилення площини обертання від вертикалі. Якщо кут у межах 1-2°, то амортизується значна частина вібрацій при попаданні керованої пари на нерівності. Колеса можуть бути нахилені всередину або назовні більше, ніж це допустимо, і при цьому варто відвезти автомобіль на регулювання цього показника. Розвал впливає на контакт протектора з поверхнею, від нього залежить амортизація та загалом якість керованості автомобілем. Якщо не зробити оптимальний розвал — у кермо передаватиметься максимум вібрацій, і керування стане важким та небезпечним.

Що таке сходження?

Сходженням називається кут між площиною обертання колеса та напрямком руху. Сход також регулюється на керованій парі, оскільки задній парі кут нахилу змінюється залежно від роботи автомобільної підвіски. Сход призначений регулювати та компенсувати відведення, що значно зменшує знос гуми. Зробити розвал-сходження можна лише у комплексі, окремо ці показники не калібруються.

Коли варто робити ремонт розвалу?

Є кілька ознак розбалансування осьових коліс і кутів нахилу, які навіть водій-початківець може визначити відразу.

  1. Кермо сильно смикається на нерівній поверхні, втрата курсової стійкості.
  2. Машина виляє у разі підвищення швидкості.
  3. Шини зношуються нерівномірно.
  4. При гальмуванні машину заносить у бік.
  5. На ходу чути шум від покришок.
  6. Погана амортизація.

Наше СТО знаходиться в місті Дніпро, де ми проведемо діагностику та ремонт розвал-сходження для вашого автомобіля, якщо ви помітили хоч один із перерахованих вище симптомів, на професійному стенді Facom GTR-700

gtr700ЦІНИ НА ПОСЛУГИ РОЗВАЛ-ПОХОДЖЕННЯ В PLATINUM SERVICE:

Передня вісь: 350 грн
Передня + задня вісь: 450 грн

Причини розбалансування та принцип регулювання

Причин для розбалансування може бути дуже багато, але кілька основних:

  • механічна дія (попадання в яму);
  • нерівномірний тиск повітря у шинах;
  • різна висота правого та лівого протектора;
  • знос рульового механізму;
  • нерівномірне завантаження машини;
  • ухил доріг.

Перед тим, як калібрувати колеса, варто спочатку перевірити рульову вісь та підвіску, оскільки це одна з найпоширеніших причин відхилення колісних кутів. Стандартна процедура калібрування робиться на спеціальному стенді сход-розвалу з використанням оптичного обладнання для вимірів, авто прокочується стендом і одночасно можна перевірити тільки одну вісь. На колесах закріплюються фіксатори з датчиками та обважуваннями, які збирають інформацію, поки авто прокочується стендом. За допомогою оптичного стенду можна перевірити одночасно лише одну вісь.

 Записатися в автосервіс