Наша адреса:
Дніпро, вул. Лазаряна, 3
ОБЕРІТЬ МОВУ
з 9:00 до 18:00

Відновлення та ремонт рульової рейки у Дніпрі

Рульова рейка не менш важливий елемент керування автомобілем, ніж рульове колесо з бібікалкою. Жарт! А от коли з кермової рейкою виникають неполадки, то автовласнику буває не до жартів. У цьому матеріалі ми розберемо, які поломки можуть виникати в цьому механізмі у різних авто, як їх діагностувати, і розповімо про основні способи ремонту рульової рейки.

Рульова рейка – що це та як працює?

Рульова рейка – це деталь, яка передає обертання кермового колеса на передні колеса автомобіля та забезпечує їх поворот. Рульова рейка автомобіля може належати до одного з трьох видів:

  • механічна – найпростіший варіант механізму, у якому поворот коліс здійснюється за допомогою фізичної сили водія;
  • гідравлічна - зусилля передається за допомогою гідравлічної рідини, тому крутити кермо легко і на нього не передаються удари на колеса, але інформативність такого типу керування нижче;
  • електрична – зусилля від рульового колеса на колеса передається за допомогою електромотора, система має високий ККД та гарну надійність (через відсутність будь-яких рідин).

Механізм дії цієї деталі досить простий, і необхідність відновлення рульової рейки виникала б не часто, але кожен наїзд на дорожню нерівність надає ударний негативний вплив, а значить, рано чи пізно все ж таки можуть виникнути проблеми. Рейка не любить погані дороги.

rul_reyka

Як визначити, чи потребує рульова рейка ремонту?

Самостійна діагностика рульової рейки буде не найточнішою – цю процедуру краще довірити професійним майстрам. Але визначити, чи потрібно їхати до цих майстрів, можна самостійно.

Для початку перевірте рульове колесо на наявність люфтів, спробуйте похитати кермо від себе-на себе, праворуч-ліворуч, покрутіть у різні боки. Якщо є "вільний хід" - це привід насторожитися. Якщо вільний хід закінчується стукотом – отже, на Вас чекає реставрація кермової рейки. Ще про її наближення можуть говорити невідповідності між поворотом керма і коліс, занадто велике зусилля обертання колеса, неправильне повернення керма в нульове положення, стукіт і вібрації на кермі.

Які у рейки можуть бути поломки? Навіть якщо прибрати проблеми з гідропідсилювачем (як очевидні - його текти і закушування), то все одно список вийде досить солідний:

  • рульове колесо погано закріплене на валу - люфтит при русі від себе/на себе (швидше за все не затягнута сама гайка керма, або відбулося механічне руйнування маточини рульового колеса);
  • порушення кріплення кермової колонки до панелі кузова – кермо люфтит при рухах вправо/ліворуч, вгору/вниз;
  • обертальний люфт рульової колонки в шліцях з'єднань може стати причиною сильного вироблення цього механізму, такий же люфт може сигналізувати і про вироблення шліць рульового валу;
  • стукіт в механізмі можуть бути викликані розривами пильовиків, з подальшим попаданням бруду в механізм наконечника рульової тяги, і його прискореним зносом;
  • обертальний люфт у механізмі "шестірні-рейки", пов'язаний із зносом зубців рашпіля;
  • обертальний люфт рульового валу (схильні хрестовини, демпфери, щілинні з'єднання.) визначається методом застосування різнобічного обертального руху до кінців валів, що перевіряються.

Чому так важливо визначити наявність несправності та своєчасно провести якісний ремонт кермової рейки? Тому що від неї залежить керування автомобіля, а значить, і безпека його власника.

Ремонт несправностей кермової рейки – самостійний та не дуже

Дехто вважає, що рульову рейку краще міняти, ніж ремонтувати. Однак якщо відновити рульову рейку в хорошому сервісі, з сучасними лініями обладнання та інструментів, вона може прослужити Вам дуже довго. Можна провести ремонт рейки та самостійно, але краще довірити це професіоналам. Скільки коштує ремонт рульової рейки у хорошому сервісі? Дешевше, ніж її повна заміна!

 Записатися в автосервіс 

Що можна зробити самому у сучасному автомобілі?

Якщо Ви любите поколупати свій автомобіль самостійно, якщо Вам дозволяють навички та є набори відповідних інструментів, якщо ваш авто не відноситься до бізнес/преміум сегменту, то цілком можливо самостійно замінити розірвані та зношені пильовики та вироблені сайлентблоки. Можна спробувати усунути люфти деяких деталей, наприклад, кермової колонки. Однак слід розуміти, що втручаючись у кермо сучасного автомобіля без необхідних навичок, Ви можете «потрапити» на набагато більший ремонт, ніж він міг би бути спочатку.

Що може запропонувати наш автосервіс із ремонту цього вузла?

Де відремонтувати рульову рейку? Автосервіс «Platinum service» має лінію найсучаснішого обладнання для ремонту автомобілів, тому ми можемо провести високоякісну діагностику і подальший ремонт практично будь-якого автомобільного вузла. Для того щоб визначити, що не так з рульовою рейкою на Вашому автомобілі, майстри сервісу спочатку проводять повну діагностику та визначають, чи доцільний ремонт, чи заміна рульової рейки вийде дешевше для клієнта. Якщо вузол можна відновити без втрати якості, то приступають до його відновлення. При цьому в обов'язковому порядку проводиться визначення люфтів та оцінка ступеня зношування зубів, зачищаються осередки корозії, вигладжується поверхня валу. Відреставрований у GoldenLion кермовий механізм не відрізняється від нового ні за своїм ресурсом, ні за якістю керування автомобіля. Зверніть увагу, після втручання в рульову систему автомобіля обов'язково необхідно провести процедуру калібрування сходу/розвалу.

Ремонт механічної рульової рейки

В автосервісі ремонт кермової рейки з механічним принципом дії проводиться швидко, тому що тут немає надскладних систем. Перед ремонтом проводиться повний демонтаж за регламентною послідовністю зі зніманням передніх коліс, потім оцінка механічного вироблення, очищення від іржі, заміна необхідних деталей і другопластових втулок, заміна пильовиків, обробка від корозії та подальше складання. Після того, як механічна рейка проходить такий набір процедур, Ви самі відчуєте, наскільки покращало керування автомобілем.

Ремонт гідравлічного механізму

При ремонті рейок з ГПК обов'язково перевіряються:

  • золотниковий розподільник, що відповідає за своєчасну подачу рідини до контуру;
  • зубчаста рейка – особливо перевіряється знос ущільнювачів та поверхневий знос;
  • корпус рейки – його ушкодження успішно «лікуються» аргонним зварюванням.

Обов'язково перевіряються, але при ремонті рейки гідропідсилювача керма зазвичай замінюються, а не відновлюються:

  • торцеві сальники робочої камери;
  • ущільнювальні гумки;
  • пильовики;
  • гідравлічні магістралі;
  • підшипники та напрямні втулки;
  • упори (іноді їх пошкодження можна виправити шліфуванням – якщо таке можливо, ми запропонуємо цей варіант автовласнику).

Ремонт гідравлічної кермової рейки проводиться з обов'язковою заміною рідини у системі гідропідсилення.

Ремонт рейок з ЕПК

Рейки з електропідсилювачем керма рідко вимагають ремонту. Проблема в тому, що цей вузол хоче собі правильного обслуговування, а автовласники, якщо вузол не приносить проблем, забувають про це, і звертаються до автосервісу вже тоді, коли ситуацію може виправити лише повна заміна. Якщо Ви хочете уникнути цих проблем – регулярно проводьте обслуговування такого типу рейки на сервісі. Вартість цієї послуги зовсім невисока - в ціну реставрації рейки входить оновлення мастила і точне регулювання, а користі від неї - вагон, і маленький візок.

Чому варто вибрати саме автосервіс PLATINUM SERVICE?

Справа не в тому, що ми пропонуємо якісний ремонт кермових рейок в Дніпрі за найнижчими цінами. І не в тому, що ремонт кермових рейок та насосів ГУР ми проводимо краще, ніж найближчі конкуренти. І не в тому, що наш сервіс розташований зручно для клієнтів, поряд із центром міста. Справа в тому, що ми робимо свою роботу так, як маємо її робити – якісно, ​​швидко та за тією вартістю, скільки ця робота коштує насправді, тому нас і люблять.

Якщо Вам потрібна комп'ютерна діагностика автодопомога електрикапослуга евакуатора, або будь-яка інша допомога, звертайтеся, В «Platinum service» зроблять все що потрібно!

 Записатися в автосервіс