Заміна сайлентблоків у важелях авто у Дніпрі
Сайлентблок – гумометалевий шарнір. Є дві втулки з металу, що знаходяться одна в іншій, з'єднані спеціальною вставкою. Втулка меншого діаметра вставлена у втулку більшого діаметра, а простір між ними заповнено гумою. Навіщо потрібна така конструкція? Завдяки їй коливання однієї втулки гаснуть і не переходять до іншої. Причому гасяться ці коливання у всіх трьох площинах, що поряд із простотою конструкції забезпечило масове використання сайлентблоків в автомобільних підвісках. Але чи так універсальний сайлентблок? Чи заміна сайлентблоків у важелях справа досить неспокійна для власника автомобіля? Давайте розбиратися, чим загрожує руйнація цього вузла, як проводити його діагностику та як його міняти.
Де стоять сайлентблоки?
Ці втулки з гумками роблять свою роботу і в передній, і задній підвісці автомобіля. У передній – це важелі, стабілізатор поперечної стійкості, реактивні тяги. У задній підвісці на сайлентблок зазвичай кріпиться штанга. На сайлентблок встановлюються амортизатори, двигун і коробка передач, щоб коливання кузова не передавалися на механізми.
Як визначити, що сайлентблок не в порядку?
Конструкція гумометалевого шарніра проста до неподобства, а отже – надійна. Але і на стару буває проруха – удари та вібрації від дорожнього полотна, коливання температури та дорожні реагенти, рано чи пізно, одержують гору над ним. Сайлентблок втрачає еластичність, гумова вставка розсихається і починає обсипатися. У цьому випадку з'являться такі ознаки:
- трохи уповільнені реакції на поворот керма;
- неможливість тримати траєкторію на швидкості;
- нерівномірне знос покришок.
А чи можна замінити сайлентблоки самому?
Звичайно, можна (якщо дуже хочеться). Але ті, на яких стоїть двигун та КПП краще не чіпати. А ті, які в важелях підвіски можна спробувати. Але варто враховувати кілька речей - запресувати сайлентблок ударом кувалди по трубі реально, але загрожує. Висока ймовірність, що замість однієї недорогої деталі доведеться змінювати важіль у зборі. Тому все ж таки звертайтеся на хороше СТО. Так буде краще, простіше та швидше!
Що та як роблять на станції техобслуговування?
Заміну сайлентблоків передніх важелів у Дніпрі пропонують багато сервісів, але в «Platinum service» Вам запропонують найкращі ціни та якість. Крім того, ми працюємо з автомобілями більшості популярних моделей як бюджетного, так і преміального рівня..
Mitsubishi Outlander
Цей компактний кросовер уподобався багатьом жителям України за свій комфорт та ходові якості. Відразу скажемо, що задня багатоважільна підвіска Outlander, яка і забезпечує видатні характеристики, абсолютно не терпить некваліфікованого звернення. Тому заміна сайлентблоків Outlander має проводитися із застосуванням спеціалізованого обладнання. Дамо пару порад: міняти сайлентблоки на цьому автомобілі краще повним комплектом (якщо почалися проблеми з одним, значить на підході та інші), якісні комплектуючі від сторонніх виробників показують себе на цьому японці дуже гідно, і дають шанс заощадити власнику гроші.
Nissan Juke
Скільки суперечок про дизайн викликав цей автомобіль, коли почав з'являтися на наших дорогах. З тих пір він зарекомендував себе як надійний і економічний міський кросовер, улюбленець активних людей і жінок різного віку. У любителів скакати, не знижуючи швидкість через трамвайні колії, сайлентблоки починають сильно хворіти при пробігу в 60 000 кілометрів. Заміна сайлентблоків на жуку проводиться швидко, позаду цього автомобіля не багатоважільна підвіска, а проста балка. Можна спробувати замінити оригінальні гумові сайлентблоки на поліуретанові – їх термін служби вдвічі більший. Також ми займаємося і іншими моделями Nissan – Almera, Maxima, Tiida, Navara, Patrol.
Volkswagen Touareg
Цей середньорозмірний позашляховик поєднує комфорт, динаміку і легендарну німецьку надійність. Інтернет забитий оповідями про те, як власники цього автомобіля самостійно змінюють ті чи інші вузли, що викликає подив, тому що «Тур» - недешевий і відноситься до бізнес-сегменту. Рекомендуємо не займатися самодіяльністю – цей автомобіль щільно напханий електронними системами, тому займатися його обслуговуванням мають професіонали. Заміна сайлентблоків у важелях Туарега зазвичай потрібна після досягнення пробігу більше 100 000 км, робити це також краще повним комплектом, заразом перевіряючи стан кульових опор.
Volkswagen Passat B7
Нехай модель у цьому кузові вже не випускається (роки випуску сьомого покоління 2010-2015), проте вона, як і раніше, виглядає дуже свіжо та актуально. Нехай це не найпоширеніший автомобіль на наших дорогах, зате Пассат впізнаємо і всіма любимо. Заміна сайлентблоків на Passat B7 проводиться за VIN-номером автомобіля, якщо немає можливості поставити абсолютний оригінал, перевага надається німецькому бренду Lemförder, що належить концерну ZF.
Mazda 6
Японський середньорозмірний седан може використовуватися як сімейний, і як бізнес-автомобіль. Але цінники на оригінальні запчастини підвіски багатьом автомобілістам можуть здатися негуманними. Причому офіційні дилери іноді відмовляються змінювати окремі вузли: у них заміна сайлентблоків на Mazda 6 може проходити чомусь виключно в комплекті з важелями підвіски. Мотивується це тим, що підвіски Mazda 6 технічно складні, кількість сайлентблоків в одній задній частині може досягати 14 штук (залежно від року випуску). Тут наш сервіс користується своєю перевагою і пропонує клієнту лише те, що йому справді необхідно для відновлення ходових якостей автомобіля. Ми замінимо те, що потребує ремонту, та запропонуємо Вам кілька оптимальних варіантів із заміни деталей.
Porsche Cayenne
П'ятимісний середньорозмірний спортивний кросовер виробництва німецької автомобілебудівної компанії Porsche належить до преміум-сегменту. Уявити його власника, який за допомогою кувалди в замаслених руках та обрізка труби вибиває сайлентблоки з важеля досить складно, однак такі знайдуться, якщо пошукати. Але таким автомобілем мають займатися лише майстри, які знають свою справу. Наприклад, задні сайлентблоки передніх важелів підвіски цього авто – гідронаповнені (всередині є порожнина, яка наповнена гліколем). Тому заміна сайлентблоків порш каєн має свої певні особливості.
Opel Astra
Компактний міський авто німецького концерну та частий екземпляр на наших дорогах. Астра - непоганий автомобіль і за своєю якістю, і за виконанням. У нього гарні ходові якості та оснащення. З підвіскою рідко трапляються проблеми. Необхідність заміни сайлентблоків на опель айстра передніх важелів та задньої балки легко визначається візуально. Сама операція займає близько 2-х годин.
У нашому центрі працюють не тільки з перерахованими моделями автомобілів, але і з іншими, які не потрапили до списку. Заміна гумово-металевих шарнірів – технологічно проста, але вимагає від майстра професійних знань та дотримання порядку дій, а також наявності професійного інструменту. Все це у співробітників нашого центру є надміру. Після проведення процедури заміни, Ви самі побачите, як змінилася керованість автомобіля, та підвищився його акустичний комфорт.
ВАЖЛИВО! Після проведення заміни сайлентблоків обов'язковою є процедура калібрування розвалу-сходження.
Переваги сервісного центру PLATINUM SERVICE
Знайти того, ким проводиться заміна сайлентблоків у Дніпрі, – це не проблема. Але тільки в нашому СТО Вам забезпечать високу якість із адекватною вартістю послуг. Вам проведуть усі процедури технічного обслуговування авто (заміну гальмівних колодок, фільтрів, масла КПП), будь-які роботи з ремонту ходової та трансмісії (ремонт інжектора, ремонт гальмівної системи) та інші процедури, з упорядкування Вашого транспортного засобу. Ми знаходимося поряд з центром м. Дніпро (вул. Лазаряна, 3), маємо лінії комп'ютеризованого діагностичного та відновлювального обладнання, і завжди готові допомогти своїм клієнтам. Приїжджайте, ми на Вас чекаємо!