Наша адреса:
Дніпро, вул. Набережна Заводська, 82
ОБЕРІТЬ МОВУ
з 9:00 до 18:00

Заміна колінвала двигуна авто у СТО PLATINUM SERVICE

Колінвал (колінчастий вал) – одна з найбільш навантажених основних частин двигуна. Весь момент двигуна, що крутить, безпосередньо проходить через цю невелику деталь, тому з колінвалом періодично можуть виникати проблеми, при яких може знадобитися повна заміна колінвала двигуна, а іноді можна обійтися заміною сальників колінвала, шківа, датчиків або шпонки. У цьому матеріалі ми розповімо про причини виходу з ладу колінчастого валу, а також про те, як повинен правильно проходити його ремонт.

kolenval1

Що таке колінвал і де він знаходиться?

Колінвал перетворює поступальний рух поршнів в циліндрах (туди-сюди, туди-сюди) на обертальний, який далі через маховик передається на коробку перемикання передач. Відбувається це завдяки тому, що на колінвал кріпляться шатуни поршнів. Місця кріплення шатунів називаються шийки, виконуються вони з легованих сталей або особливо міцних чавунів, тому що найголовніше в колінвалі - це міцність і стійкість до стирання, а потім уже все інше.

Розташовується колінвал у нижній частині двигуна і прикривається картером, заповненим моторним маслом. Щоб він не зміщувався, вал центрується та встановлюється у підшипники та упори.

У автомобілях Subaru, на яких встановлений опозитний двигун, колінчастий вал встановлюється по центру двигуна, а поршневі блоки розташовуються горизонтально, з боків від нього. Таке компонування дозволяє трохи знизити центр важкості.

Як ремонтують та змінюють колінвал?

Ремонт колінчастого валу може знадобитися з таких причин:

  • знос і утончення корінних чи шатунних шийок у місцях кріплення шатунів (у разі починає відбуватися «биття» колінчастого валу»);
  • вигин валу внаслідок підвищених навантажень та перегріву;
  • руйнування валу (така поломка ремонту не підлягає взагалі), у разі питання вирішується лише заміною коленвала;
  • знос на валу робочих поверхонь для встановлення маховика, сальників, передньої шестерні – ця неполадка може усунутись залежно від моделі автомобіля.

Виявляються симптоми неполадок з колінвалом наступним чином - стукіт у моторі при підвищених оборотах, сигнал несправності двигуна з датчика положення колінчастого валу (ДПКВ), сигнал масляного голодування. Остаточна поломка коленвала виражається різким стукотом і гуркотом, автомобіль зазвичай глухне до того, як встигають його заглушити.

Ремонт колінвалу не провадиться в гаражних умовах, для цього потрібно сучасне високоточне обладнання. На нашому сервісі можуть провести:

  • шліфування та полірування шийок, усунення задирів на їх поверхні, відновлення діаметра до початкового;
  • балансування колінчастого валу з усуненням паразитичних вібрацій;
  • заміну частин, що вийшли з ладу - заміна шківа коленвала, заміна шпонки коленвала, заміна датчика колінвала двигуна і т.д.
  • заміну колінвала повністю з комплексною діагностикою та дефектуванням всього двигуна.

Особливості ремонту та заміни колінвалу на різних авто

На сервісі «Platinum service» виробляють техобслуговування та ремонт більшості автомобільних моделей. Ремонт та заміна колінвала кожної з них має свої особливості.

 Записатися в автосервіс 

Mercedes

У автомобілів цієї марки можлива текти переднього сальника колінвала при досягненні пробігу 300 000 кілометрів і більше. В умовах нашого сервісу така проблема лікується за 20 хвилин. Всі інші проблеми з колінчастим валом потребують великих витрат часу. Заміна колінвала на Mercedes зазвичай проводиться при капітальному ремонті двигуна, але і в цьому випадку перевірка може показати, що колінчастий вал повністю відповідає заводським параметрам. До заміни колінчастого валу на автомобілях цієї моделі можуть призводити його експлуатація в умовах масляного голодування двигуна, тривала робота у важких умовах.

Ford

У фордів зустрічається загальна хвороба – відкручується один із двох нижніх болтів кріплення заднього сальника коленвала. Дефект невеликий, але він викликає неприємну текти олії, а на усунення проблеми в умовах гаража може піти цілий день роботи у пари людей з руками та інструментом. Причому не факт, що все вийде. Тому всі подібні роботи з двигуна краще довіряти професіоналам. Якщо необхідна повна заміна колінвала Форд при капітальному ремонті – ми також будемо раді допомогти Вам.

Chevrolet

Одна з найпопулярніших в Україні модель цього виробника – це Chevrolet Cruze. Якщо сальники з часом можуть втрачати свої властивості, що ущільнюють, і сигналізують про це течією, то заміна коленвала на Шевроле Круз знадобиться тільки в тому випадку, якщо грубо порушувалися правила експлуатації автомобіля. Також ми працюємо з іншими моделями Chevrolet – Epica, Lacetti, Lanos та ін.

Nissan

Японські автомобілі досить надійні, і при досягненні солідних пробігів зазвичай доводиться міняти лобовий сальник колінвала, датчик положення колінвалу, але не сам колінчастий вал. Його рекомендуємо замінити при капітальному ремонті двигуна, або за таких серйозних поломок як проворот шатунних вкладишів. Ми проводимо заміну колінвала на Ніссан Прімера, Альмера, а також на всіх позашляховиках цієї марки.

Renault

Французи Рено Логан та Дастер дуже популярні на наших дорогах. Вони зарекомендували себе як недорогі, але цілком надійні за основними вузлами автомобілі. Найчастіше на автомобілях Renault підтікає передній сальник, збільшуючи витрату олії. Також може привносити проблем датчик положення колінвала, і навіть відриватися шків, але сам колінвал зазвичай служить вірою та правдою весь термін експлуатації автомобіля. Перевагою є те, що вартість запчастин на ці автомобілі досить демократична, і навіть повна заміна коленвала у бюджетних моделей Рено не вимагає великих витрат.

Opel

Самостійна заміна коленвала та його частин може завдати власнику Опеля набагато більше клопоту, ніж він розраховував. Наприклад, при витягуванні старого шківа колінвала відбувається деформація сальника, його заміну доводиться розраховувати відразу, а для того, щоб дістатися до них, доведеться демонтувати половину вмісту капотного простору. Загалом автомобілі Opel досить надійні, і нечасто вимагають особливої ​​уваги до колінчастого валу. Як і в інших авто, можуть доставляти передній і задній сальники, а так само ДПКВ, а колінвал зазвичай походжає повний термін служби автомобіля, але може змінюватися при проведенні капітального ремонту. Ми можемо провести заміну коленвала на Опель Вектра, Омега, Корса, Астра та інших моделях компанії.

Чому варто звертатися до сервісу PLATINUM SERVICE?

Ми пропонуємо демократичний рівень цін за високого рівня сервісу. У нас Ви не тільки зможете замінити та відремонтувати колінвал, а й провести повне технічне обслуговування автомобіля, а також провести ремонт КПП, зробити розвал-сходження або повний ремонт гальмівної системи.

Наш центр розташований за 10 хвилин їзди від центру міста Дніпро та має лінії найсучаснішого обладнання та програмного забезпечення. Добру репутацію «Platinum service» підтримують висока кваліфікація співробітників, широкий спектр послуг та гнучка система заохочень для наших постійних клієнтів. Приїжджайте, ми завжди на Вас чекаємо.

 Записатися в автосервіс