Наша адреса:
Дніпро, вул. Набережна Заводська, 82
ОБЕРІТЬ МОВУ
з 9:00 до 18:00

Ремонт головки блоку циліндрів (ГБЦ) у СТО PLATINUM SERVICE

Головка блоку циліндрів (далі ГБЦ) замикає блок циліндрів та утворює камери згоряння. Стик головки та самого блоку ущільнюється спеціальною прокладкою. У ГБЦ розташовуються клапани із пружинами, свічки запалювання та форсунки. Пристрій головки може сильно відрізнятися у різних типах двигунів.

Так як на ГБЦ при роботі двигуна припадають досить серйозні навантаження (особливо при неправильній експлуатації), то трапляються випадки виникнення поломок, як самої головки, так і механізмів, що мають до неї відношення.

У цьому матеріалі розглядатиметься ремонт головки блоку циліндрів у різних типах двигуна, плюс його особливості у різних марок автомобілів. Тема складна, обсяг матеріалу, що викладається, міг би перевищити кілька великих томів дрібним шрифтом, але ми постараємося викласти все коротко і ясно.

Із чого складається ГБЦ?

Незважаючи на можливу різницю в конструкції ГБЦ на двигунах різного типу у різних виробників, вона зазвичай складається з:

  • ущільнювальної прокладки;
  • газорозподільного механізму;
  • корпуси головок циліндрів з патрубками системи охолодження, масляними проводами та камерами згоряння;
  • відсіків для свічок запалювання;
  • приводів газорозподільного механізму.

Відмінності ГБЦ дизельного та бензинового ДВЗ

Зовнішні відмінності ГБЦ в бензиновому та дизельному моторі можуть бути зведені до мінімуму, але на дизельному моторі головка схильна до ще більших навантажень, як теплових, так і механічних (через більший ступінь стиснення), до того ж конструкція камери згоряння та повітряних каналів на сучасних дизелях. може бути складнішою. Тому ремонт головки блоку циліндрів дизеля повинен проводитись виключно досвідченими майстрами на якісному обладнанні.

 Записатися в автосервіс 

Порядок огляду ГБЦ

Ремонт головки блоку циліндрів у Дніпрі на СТО «Platinum service» починається з діагностики, що проводиться строго в певному порядку:

  • огляд головки щодо тріщин, з особливою увагою до проміжків між клапанами;
  • огляд кромки самих клапанів із перевіркою її відповідності специфікації виробника;
  • контроль зносу клапана (припустимий не перевищує розмірності 0,1 мм);
  • перевірка пружин з контролем їхньої висоти та відхилення від вертикалі.

Саме таким оглядом починається ремонт головки блоку циліндрів дизельного та бензинового двигунів.

Особливості ремонту на популярних автомобільних марках

Як ми вже говорили, ГБЦ може серйозно відрізнятися на різних авто, тому про кожну марку доведеться говорити окремо. Перераховані нижче автомобілі здебільшого є вельми надійними транспортними засобами, проте… «ніщо не вічне під місяцем!»

Mercedes

Ремонт головки блоку циліндрів Mercedes може вимагати чималих капіталовкладень, якщо його відкладати "на потім". Тому, як тільки Ви помітили підвищену витрату масла на чад, сизий дим із вихлопної труби та інші ознаки того, що полум'яне серце Вашого автомобіля не в порядку, слід одразу звертатися до сервісу. Хочеться відзначити, що мерседесівські двигуни досить надійні, і їх неполадки зазвичай зводяться до якихось дрібниць, неполадки з ГБЦ виникають у автомобілів, що розміняли на спідометрі 300-500-700 тисяч кілометрів.

Audi

Власники кілець підтримують легенди про надійність німецьких автомобілів. Але при солідних пробігах, особливо на невеликих за обсягом чотирициліндрових двигунах, і якщо мотор перегрівався, виникнення проблем із ГБЦ стане такою ж неминучістю, як застуда восени. На щастя, у техцентрі «Platinum service» мають великий досвід у ремонті цієї марки. Сучасна лінія обладнання СТО дозволяє легко та швидко проводити ремонт головок блоку циліндрів Ауді А6, А4, А5, Q7 та інших моделей.

Ford

Якщо сучасні моделі Форда на ремонт ГБЦ потрапляють не часто, то ремонт голівки блоку циліндрів у Форд Сієрра та Форд Ескорт, або ремонт голівки блоку циліндрів Форд Скорпіо вже неминучі через вік цих машин. У старих фордів на проблеми натякає витрата олії (деякі власники ллють по літру на тиждень і продовжують їздити), двигун починає троїти і перестає виходити на робочі обороти. Якщо зняти ГБЦ, то можна побачити і сифонні клапани, і нагар, і зазори, далекі від найдемократичніших допусків. На щастя двигуни старих фордів більш ніж ремонтопридатні і досить невибагливі. Ціни на ремонт ГБЦ цих машин у нашому сервісі цілком доступні і не здатні налякати найекономнішого автолюбителя.

Toyota

Звичайному автомобілісту провести ремонт головки блоку циліндрів у Toyota сучасних моделей своїми силами практично неможливо - він вимагає високотехнологічного обладнання та кваліфікації. Цікаво, що серед усіх марок автомобілів саме Toyota частіше використовувала чавунні ГБЦ (частіше це робили тільки олдові американці), такі голови менше бояться перегріву, проте якщо алюміній при перегріві движка просто «веде», то на чавунних ГБЦ може тріскатися перегородка між сідлами клапанів. . Однак у нашому сервісі проводять ремонт і таких неполадок, тоді як офіціали вважають за краще міняти всю ГБЦ цілком, що за вартістю може змусити тріпотіти і успішного олігарха.

Nissan

Компанія Ніссан робить надійні двигуни. Автомобіль цієї марки з роками може не набриднути, а стати затишним, як домашні капці. Ремонт головки блоку циліндрів у Нісан не відрізняється особливою складністю, але при «гаражному ремонті» можуть виникати складності з підбором клапанів. Часто буває так, що після неякісно проведеного ремонту двигуна автолюбитель відразу потрапляє на інший ремонт, причому набагато дорожчий.

Peugeot

Представники французької школи автомобілебудування не сильно відрізняються від інших відомих світових виробників - їх сучасні двигуни мають достатню надійність і економічність. За умов правильної експлуатації двигуни Пежо можуть довгі роки не вимагати себе ніякої уваги. Однак рано чи пізно проводити ремонт двигуна доводиться. У нас накопичений великий досвід ремонту головок блоків циліндрів Пежо 308, Пежо 405-408, Пежо 508,607 та інших моделей цього концерну.

Renault

Економічні та недорогі Рено Дастер та Логан завоювали серця багатьох автолюбителів. Завдяки їхній поширеності у більшості автосервісів України пропонують ремонт та діагностику цих автомобілів, змагаючись насамперед за гаманець автовласника. Ми підходимо до справи інакше. Нам не треба боротися за клієнта – завдяки якості проведення робіт та високому рівню сервісу, хто звернувся до нас один раз, буде звертатися знову. У «Platinum service» крім перерахованих моделей проводять ремонт головки блоку циліндрів моделей Рено Кенго, Симбол, Меган, Кліо, Лагуна та інших.

Škoda

Ремонт головки блоку циліндрів на Шкода Октавія, Рапід чи Фабія має свої особливості. Допустимо, при заміні ременя ГРМ, ми рекомендуємо також змінювати і помпу, оскільки ціна її невисока, а наслідки виходу з ладу можуть бути прирівняні до катастрофи планетарного масштабу. Як і всі автомобільні марки концерну Volkswagen, автомобілі Шкода демонструють високу якість, але при цьому відрізняються насиченістю сучасними електронними системами. Якісний ремонт головки двигуна сучасного автомобіля Škoda у гаражних умовах практично неможливий, чого не можна сказати про професійні лінії ремонту нашого СТО.

Почему PLATINUM SERVICE?

Ми пропонуємо своїм клієнтам демократичний рівень цін при високому рівні сервісу, зручне розташування та найширший спектр робіт, що виконуються. Ремонт ГБЦ у Дніпрі, ремонт КППрозвал-сходженняпослуги автоелектрика і багато іншого Ви знайдете саме у нас. «Platinum service» розташований всього за 10 хвилин їзди від центру міста Дніпро, по вулиці вул. Лазаряна, 3. Приїжджайте, ми завжди на Вас чекаємо.

 Записатися в автосервіс