Наша адреса:
Дніпро, вул. Лазаряна, 3
ОБЕРІТЬ МОВУ
з 9:00 до 18:00

Акція! Заміни 4 колеса до зими та зроби розвал-сходження за найкращою ціною

Умови акції:

Ціни на заміну 4х коліс, розвал-сходження та акційна пропозиція

Радіус колесаЗаміна 4х колесРазвал 1 вісьРазвал 2 осі

АКЦІЙНА ЦІНА

зміна 4 колес + развал

R 12,13,14320 грн350 грн450 грн550 грн
R 15,16,17420 грн350 грн450 грн650 грн
R 18,19,20540 грн350 грн450 грн750 грн
R 21,22,23,24680 грн350 грн450 грн900 грн

*Акційна ціна поширюється тільки на автомобілі, що відносяться до типу седан;

**Акційна ціна діє для будь-якої форми оплати;

***Акційна ціна є фіксованою для розвалу як однієї так і двох осей.

 Записатися в автосервіс 

Кожен автовласник, щонайменше двічі на рік, стикається з необхідністю заміни гуми. У багатьох виникає питання: чи треба в цьому випадку робити розвал-сходження? Думки щодо цього розходяться. По суті, при заміні гуми, положення маточини залишається колишнім, отже, напрошується висновок, що регулювання розвал-сходження коліс не потрібне. На це спираються у своїх аргументах прихильники цієї теорії, але... Розглянемо питання детальніше.

Існує таке поняття, як плече обкату - відстань між центром контактної плями і віссю повороту колеса на дорожньому покритті. Воно може мати позитивне значення, коли вісь повороту щодо плями контакту знаходиться ближче до автомобіля, негативне у протилежному випадку і нульове. Цей параметр є індивідуальним для кожної моделі. Приблизно до сімдесятих років минулого століття більшість автовиробників надавали перевагу позитивному плечу. Прикладом є знаменита «класика» АвтоВАЗу. Це конструктивне рішення дозволило зменшити зусилля на кермі. Але не все так гладко, кермо буквально «виривало» з рук під час руху нерівною дорогою або проколом колеса. Негативний обкат вперше застосували американці 1966 року на Каділлак Ельдорадо, а 72-го на Ауді 80 негативне плече (–18 міліметрів) було доповнено діагональним розподілом гальмівних зусиль. Завдяки такому рішенню, підвищилася ефективність гальмування та зменшилася схильність машини до занесення при несправності одного з контурів гальмівної системи.

При зміні гуми, якщо літня і зимова відрізняються один від одного розмірами, а диски мають різний виліт, плече обкату неодмінно зміниться. Також воно зміниться і при заміні старих, вже зношених шин, на нові, навіть того самого типорозміру. Адже нові шини матимуть дещо більший радіус, на відміну від старих. Це проста геометрія, зрозуміла, мабуть, кожному. Без регулювання розвалу - сходження коліс у цьому випадку не обійтись. В іншому випадку можуть спостерігатися наступні негативні моменти: при проїзді нерівностей, з'їзді на узбіччя кермо буде «рватися з рук». Збільшиться зусилля на кермі. Нестійкість машини при несправності одного з контурів гальмівної системи. діючих на них навантажень. Звичайно, якщо зимові та літні шини ідентичні за розмірами, зношування незначне, і встановлені вони на абсолютно однакові диски, або Ви є прихильником «свіжого» шиномотажу і використовуєте один комплект дисків, то регулювання кутів установки коліс не обов'язкове. Однак, її потрібно зробити, якщо до того є причини: помічений нерівномірний знос протектора. За сезон Ви «влітали» до ями. Машина неадекватно реагує на поворот керма або відхиляється під час прямолінійного руху. Безпека – не привід економії. До того ж, якщо до чергової (раз на 15000 кілометрів) перевірки залишилося зовсім небагато, чи варто відкладати на потім і їхати в сервіс ще раз. Не слід забувати і про балансування. Вібрації, що передаються від невідбалансованих коліс, не впливають на підвіску і систему рульового управління, призводять до нерівномірного зношування протектора і дискомфорту при водінні.

Записатися на шиномонтаж та розвал-сходження можна за телефоном: +38 (067) 640 01 04

Або приїхавши до нас за адресою: м. Дніпро, вул. Лазаряна, 3